יום רביעי, 3 במאי 2017

איפור ועיצוב שיער לכלה: רותם



רותם התלבטה המון לפני החתונה, איפה כדאי לה להתארגן, בבית שלה או בסלון כלות... אני זוכרת שדיברנו המון על היתרונות והחסרונות של כל דבר...
לבסוף רותם החליטה להתארגן  ביום חתונה עם חברתה הטובה בבית. רותם החליטה שביום מרגש כמו יום החתונה ביום מרגש כמו יום החתונה אין כמו להיות בבית, שם האווירה רגועה ושלווה מאוד. כשהיא מרגישה צורך לצאת החוצה לנשום אוויר או לקחת רגע של שקט בכל ההתרגשות היא יכולה ללכת רגע הצידה...

אחד הדברים החשובים ביום החתונה, זה לבחור את המלווה שתבלה איתך, חברה רגועה ושלווה, שיכולה להיות עבורך ביום המרגש והמיוחד הזה.


רותם, איפור ועיצוב שיער לכלה: סטודיו תמי מרגלית
אני הגעתי אליה עם כל הציוד המקצועי לאיפור ועיצוב שיער...




כבר בפגישת הכנה לחתונה ביקשה רותם איפור מודגש בחתונה, בעיקר ביקשה להדגיש את העיניים שלה, עם זאת כמובן שהיא ביקשה להרגיש נעים ונוח במהלך כל היום והערב...
כמובן שיכולתי לעזור לרותם, הצלחתי לתת לה בדיוק מה שהיא רצתה, מצד אחד איפור מודגש ומצד שני איפור לא מורגש....

איפור כלות באיירבראש זוהי טכניקה מדהימה שמאפשרת לי להעניק לכלות שלי כיסוי מדהים של המייקאפ על עור הפנים ועם זאת המייקאפ קליל מאוד ולכן אינו מרגיש כמו מסכה על הפנים.


איפור כלה באיירבראש, סטודיו תמי מרגלית לאיפור ועיצוב שיער


האיפור בעיניים היה מראה מעושן, מראה שהעניק לרותם מראה חתולי והדגיש את גוון עיניה.


סטודיו תמי מרגלית לאיפור ועיצוב שיער לכלה


את השפתיים מרחתי בגוון טבעי וזוהר, כדי שישתלב בטבעיות עם העיניים המודגשות... כמובן שאני תמיד משתמשת במברשת חד פעמית, על מנת לשמור על הגיינה ולמנוע הפתעות לא נעימות על השפתיים....


איפור ועיצוב שיער לכלות, סטודיו תמי מרגלית

רותם ביקשה תסרוקת אסופה בסגנון מרושל עם נטיה קלה הצידה, לאורך הצד הוספנו גיבסניות שהעניקו לתסרוקת מראה רומנטי ורך...


סטודיו תמי מרגלית לאיפור ועיצוב שיער לכלות


הגעתי לרותם לגן האירועים, לאחר הצילומים לטאצ'אפ רגע לפני החופה, כמובן שהכל היה מושלם, נותר לי רק לחדש מעט עם השפתון לרותם, עם הגלוס בערכת הטאצאפ שהענקתי לה מתנה ליום החתונה....



סטודיו תמי מרגלית לכלות ואירועים


האיפור והתסרוקת החזיקו מעמד עד השעות הקטנות של הלילה


סטודיו תמי מרגלית, מאפרת ומעצבת שיער לכלות ואירועים



זה מה שכתבה עלינו רותם:

"התחתנתי בספטמבר 2016, היום הכי חם שהיה בחודש עם לחות מטורפת. תמי היקרה היתה לצידי, דאגה לשיער ולאיפור.
מלבד האנרגיות הטובות והנינוחות שהשרתה עלי בזמן ההתארגנות היא דאגה שאצא מדהימה.
השיער החזיק בתנאים הקשים (צילומים על החוף ובשוק) והאיפור היה מושלם עד לבוקר למחרת 😉
תמי משתמשת בשיטת אייר בראש מה שיצר מראה אחיד ולא מסכתי, וקלילות על עור הפנים.
תמי התלוותה אלי גם לאולם לטאץ אפ אחרי קבלת הפנים (לתקן את נזקי האודם על לחיי מהנשיקות של הדודות)
תמי היקרה - את מדהימה ואני הייתי מושלמת!!!! תודה ❤️"

להמלצות נוספות לחצי כאן

יום החתונה של רותם: 










מתחתנת? קיבלת הצעת נישואים?

אני רוצה להעניק לך מתנה: טיפים לכלה זוהרת ומדהימה ביום החתונה, על מנת לקבל את הטיפים אליך לאימייל, הרשמי בטופס המצורף והטיפים בדרך אליך.





[[ טופס מוטמע]]

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה