יום שלישי, 10 באפריל 2012

מעוניינת להתאפר לבד ובקלות? יש לי מתנה עבורך


אני אוהבת לאפר, אני אוהבת לפגוש לקוחה חדשה בכל יום, לשמוע סיפורים חדשים, לחייך ולשמוח באירוע כל יום מחדש.


איפור ושיער: תמי מרגלית, צילום: זוהר


יותר מכך אני אוהבת ללמד את הלקוחות שלי דברים חדשים, להראות להם שימושים נוספים וחדשים במוצרי האיפור הקיימים ברשותם, ללמד אותם טכניקות איפור קלות לשימוש, להראות להם שניתן להתאפר ולהראות נפלא לעבודה גם כשיש לך 5 דקות בלבד בבוקר לעצמך.

איפור ושיער: תמי מרגלית, צילום: סטנלי רודניק



לקוחות רבות מראות לי את שידת האיפור שלהן, את מגוון מוצרי האיפור שרכשו בכסף רב, עם זאת חלקן מספרות לי שהן לא ממש יודעות להשתמש בכל מוצרי האיפור הללו, הן שואלות אותי שאלות לדוגמא האם המייקאפ שלי מתאים לי, באיזה איילינר את ממליצה להשתמש, איך מורחים איילינר, איפה מניחים סומק, ועוד ועוד שאלות.


איפור ושיער: תמי מרגלית, צילום: אודי דגן


החלטתי להרים את הכפפה ולעזור לכל אותם נשים המעוניינות ללמוד לאפר את עצמן ללא מאמץ ובקלות רבה ולהזמין אתכן לסדנא קבוצתית מצומצת שמטרתה ללמוד להתאפר לבד ובקלות.

סדנת איפור לנשים בקלות
  • רוצה להתאפר נכון לתווי פנייך בקלות ובמהירות?
  • רוצה ללמוד להשתמש במוצרי האיפור שרכשת?
  • רוצה להתאפר בכל בוקר ב 5 דקות בלבד?
  • רוצה ללמוד כמה טכניקות איפור?
  • רוצה ללמוד לרכוש מוצרי איפור הנכונים לפנייך?

אם ענית בחיוב על אחת השאלות, זו הסדנא בשבילך

 בסדנא נלמד איך להתאפר ב -5 דקות לעבודה, איך בוחרים מייקאפ נכון לעור הפנים, נלמד טכניקות איפור שונות, שדרוג מאיפור יום לאיפור ערב, רכישת מוצרים נכונה ומקצועית עבורך ועוד

אז אם גם את מוצאת את עצמך מבולבלת בנושא האיפור, הקדישי לעצמך ערב אחד בו תלמדי את סודות האיפור....

הסדנא מתקיימת בקרית אונו (ליד אוניברסיטת ברל אילן) ביום שלישי 17.4 בשעה 20:30

מחיר השתתפות בסדנא הינו 200 ש"ח, ברצוני להעניק לכן מתנה לכבוד חג הפסח
50% הנחה על השתתפות בסדנא, במחיר מיוחד לקוראות הבלוג 99 ש"ח בלבד

להרשמה לסדנא, מלאי את הפרטים ואנו נחזור אליך



[[ טופס מוטמע]]


לקבלת פרטי הסדנא לנייד, סרקי את הקוד הבא:



קבלי מתנה מיוחדת איפור המותאם לפי צבע עינייך! כנסי, בחרי את צבע עינייך והמתנה בדרך אליך במייל

לקבלת המתנה לחצי כאן, או סרקי באמצעות הנייד



2 תגובות:

  1. את מעבירה גם סדנאות שנותנים לאישה כלים כיצד לעשות לבד טיפול יופי מהיר וביתי ?

    תודה רבה

    השבמחק
  2. אפרת הי

    כרגע הסדנאות הן בנושא איפור, בהמשך מתוכננות סדנאות עם סטייליסטית אישית, סדנאות עם קוסמטיקאיות ועוד
    מומלץ לעקוב אחר הפרסומים ולהרשם לרשימת התפוצה למעלה ונעדכן אותך לגבי הסדנאות והנושאים שלהם

    השבמחק