יום שני, 2 בינואר 2012

טיפול פנים לכלות לפני החתונה...



אצל כלות רבות יום החתונה הוא היום המושקע ביותר בחייהן, בכל מה שקשור למראה החיצוני. ישנן כלות שמתארגנות ומתכננות חודשים את יום החתונה. הכלה בוחרת את שמלת הכלולות, היא בוחרת מאפרת מקצועית לאיפור כלה ובנוסף בוחרת מעצבת שיער מקצועית לתסרוקת כלה, אבל האם היא דואגת לטפל ולטפח את עור פניה לפני החתונה?

על מנת להשיג את המראה המושלם והאידיאלי לאיפור כלות מקצועי, חשוב לוודא שעור הפנים נקי, מוזן ומטופח על מנת שיוכל להדגיש את האיפור בצורה הטובה ביותר.

לפני כל איפור כלה או איפור ערב, אני דואגת לנקות את פניה של הכלה או המאופרת ולאחר מכן למרוח לה קרם לחות. אך עדיין זה לא מספיק!


איפור ועיצוב שיער: תמי מרגלית, צילום: הילה לוצקי, תכשיטים: אלין ירושמלי, פרח: אורית הרץ




כאשר את פונה לטיפול אצל קוסמקטאית לפני האיפור, היא מטפלת בך בכל שכבות העור, החיצונית והפנימית. היא משתמשת בחומרים פעילים שמקלפים את שכבת העור הישנה וגורמים לעור להתחדש וליצור שכבה חדשה – צעירה יותר, חלקה יותר, בוהקת ומבריקה יותר. לאחר מכן הקוסמטיקאית מעניקה לעור מסכות הזנה, ויטמינים ולחויות על מנת לגרום לו להיות בריא יותר ובכך להראות טוב יותר.

כאשר אני מאפרת כלה לאחר שעברה סדרת טיפולי פנים אצל קוסמטיקאית מקצועית, אני מרגישה זאת מהתחלה העור שלה נראה בריא, קורן ומלא ברק, דבר שמסייע לאיפור להיות טוב יותר.
אני ממליצה לכל כלה לעבור סדרת טיפוח אצל קוסמטיקאית מקצועית לפני החתונה, על מנת שביום החתונה האיפור יראה במיטבו והכלה תראה מושלם מבחינתה.


אז אם את מתחתנת בעוד חודשיים או חצי שנה, הזמיני עוד היום תור לקוסמטיקאית מקצועית והתחילי לטפל ולטפח את עור לקראת החתונה.


איפור ועיצוב שיער: תמי מרגלית, צילום: הילה לוצקי, תכשיטים: אלין ירושלמי


מומלץ לכל הנשים לטפל אצל קוסמטיקאית מקצועית על בסיס קבוע, על מנת שעור פנייך יראה זוהר בכל ימות השנה. קוסמטיקאית מקצועית תדע להעניק לעור פנייך את הטיפול המתאים עבורו.


אם את מעוניינת בטיפים נוספים לכלה בתחום האיפור, הטיפוח והשיער לחצי כאן:

כן אני מעוניינת לקבל טיפים לכלה במתנה



קרדיטים:

קוסמטיקאית: מי-טל אלבז (054-4954333)