יום רביעי, 24 בנובמבר 2010

בחירת מאפרת לחתונה




כל אישה חולמת על יום חתונתה מאז שהיתה ילדה קטנה, אבל לכל אישה חלום שונה, ישנם כלות שמחפשות להפיק חתונה מאגדות ולהיות נסיכה ללילה אחד, ישנם כלות שבוחרות להתחתן בהרמוניה עם הטבע ואילו אחרות יעדיפו חתונה בחצר הבית עם משפחה וחברים קרובים.





איפור ועיצוב שיער: תמי מרגלית
כלה: צליל, איפור ועיצוב שיער: תמי מרגלית



כמו שלכל כלה יש חלום שונה, כך גם האיפור והשיער משתנה מכלה לכלה, אבל על דבר אחד כולן מסכימות, על הכלה להראות במיטבה ביום החתונה, איפור ותסרוקת נכונים ומתאימים לאותה כלה יעשו את ההבדל.






לאחר שסגרתם תאריך, אולם, די.גי. וצלם תפני זמן לעצמך. חשבי מהו המראה בו את מעוניינת ביום חתונתך, מהי שמלת הכלולות בה את רוצה להתחתן, לאחר בחירת השמלה התחילי בחיפוש אחר מאפרת ומעצבת שיער.



איפור ועיצוב שיער: תמי מרגלית
כלה: מיכל, איפור ועיצוב שיער: תמי מרגלית
חשוב שתדעי שהמאפרת ומעצבת השיער מבלה איתך את רוב שעות היום לפני החתונה, בשעות הקריטיות כאשר את מתרגשת, מתוחה ואולי אפילו עצבנית, לכן עליך להרגיש בנוח איתה, מישהי שתתחברי לסגנון האישי שלה כמו לסגנון המקצועי שלה. כמובן שעליה להיות מאפרת ומעצבת שיער מקצועית, אשר משתמשת במוצרים עמידים באישור משרד הבריאות ועובדת בסביבת עבודה נקייה ומסודרת, על מנת להמנע מרגישות למוצרים.






איפור ותסרוקת נכונים ומתאימים לכלה, צריכים להדגיש את הנתונים הטבעיים וקווי היופי שלה ולטשטש את הפחות טובים. מאפרת ומעצבת שיער מיומנת ומקצועית תדע להתאים עבורך את המראה הנכון ביותר, בהתאם לחלומותיך ובהתאם לידע המקצועי שברשותה. עליך להבין כי איפור ותסרוקת ערב, שונים מהיומיום שלנו, גם אם הם עדינים ולא מורגשים, עליהם להיות זוהרים ולהבליט את תווי פנייך בצורה המחמיאה ביותר.

איפור ועיצוב שיער: תמי מרגלית
טופס איפור ניסיון


קיימים מגוון רחב של סגנונות איפור ותסרוקות כלה, על מנת לבחור את הסגנון שמתאים עבורך מבחינת רצונותייך ומבחינת הנתונים הטבעיים שלך, עליך להתרשם מתיק העבודות שלה ולראות עד כמה היא מגוונת, והאם אחד מהסגנונות בו היא מאפרת ומסרקת מתאים עבורך, מומלץ לקבל ממנה טלפונים של לקוחות ולשוחח איתם על מנת שתרגישי שעשית את הבחירה הנכונה עבורך, לאחר מכן להפגש איתה לפגישת ניסיון.



לפגישת הניסיון מומלץ להגיע מוכנה עם רעיונות או תמונות לסגנונות שאת מעדיפה, רצוי לבוא עם חברה טובה או אמא שיכולה לעזור בבחירת הסגנון ולתת את חוות דעתה. חשוב להסתובב עם האיפור במהלך היום על מנת לבדוק שהמוצרים איכותיים ועמידים לאורך זמן ובכל תנאי מזג האוויר.





חשוב לבדוק נגישות של המאפרת ומעצבת השיער, האם היא מגיעה אליך הביתה או למלון, או שיש צורך להגיע אליה לסטודיו. את צריכה להחליט האם את מעדיפה להתארגן בבית ושהמאפרת ומעצבת השיער תגיע אליך או שאת מעדיפה שכל ההתארגנות תהיה מחוץ לבית בסטודיו או במלון.


כמאפרת ומעצבת שיער אני דואגת להקשיב לכלות שלי ולהבין מה האופי שלה, איך היא רואה את חתונת חלומותיה ולהתאים לה את האיפור והתסרוקת במיוחד בשבילה. זהו יום מיוחד ואני מאמינה שהחוויה שלך ככלה צריכה להיות נעימה ומהנה.





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה