יום שלישי, 24 בפברואר 2015

הצצה אל מאחורי הקלעים קולקציית 2015



כבר ראית את קולקציית איפור ועיצוב שיער לכלות ואירועים לשנת 2015 ובחרת את המראה האהוב עליה, אני רוצה לשתף אותך ולהזמין אותך אל מאחורי הקלעים, לראות את העבודה שלנו...

קולקציית איפור ועיצוב שיער 2015 מאופיין באיפור קליל ולא מסכתי ועם זאת כיסוי אחיד ויפה לעור הפנים. התסרוקת פזורות או אסופות רכות וקלילות.


סטודיו תמי מרגלית לאיפור ועיצוב שיער לכלה



כל יום צילום הוא עולם שלם עבורי, ההכנות לימי הצילום לוקחות זמן רב, בחירת מראות האיפור והתסרוקת המותאמים לשנת 2015, לאסוף שמלות כלה, תכשיטים וקישוטי שיער.

כשמגיע יום הצילומים, אני כולי נרגשת ומאושרת ורק מחכה להתחיל לעבוד... שיטת האיפור שאני עובדת איתה היא טכניקת האיירבראש, זו טכניקה שמעניקה לעור גוון אחיד וזוהר, ללא שכבות מוגזמות של מייקאפ וללא מסכות על עור הפנים. ההרגשה היא מדהימה ללכת עם איפור ולהרגיש בלי.





בתחום התסרוקות אני משתמשת במוצרים שמעניקים לי את היכולת לעצב את השיער מבלי שיראו את הספריי על השיער, כך התוצאה שמתקבלת היא טבעית יותר ועם זאת עמידה לאורך שעות בהבטחה!





אני אוהבת שהאווירה נעימה ושלווה, כולנו זורמים ממראה למראה, מאיפור לתסרוקת, להחלפת שמלה ולסט הצילומים.

את מוזמנת לצפות בסרטון מאחורי הקלעים לקולקציית איפור ועיצוב שיער כלות ואירועים 2015:





אני רוצה לנצל את ההזדמנות ולהודות לאנשים מקסימים שעזרו לי להגשים את החלום ולצלם קולקציית איפור ועיצוב שיער כלות ואירועים 2015:
ראשית לבן זוגי היקר, אורי, על התמיכה הפיזית והנפשית, על ההתייצבות והנכונות לעשות כל דבר שצריך על מנת לעזור ולסייע לי. העיקר שאני אחייך...
לצלם המדהים נתי הורטיג, שהכין לי סט צילום מדהים והעניק לי תשומת לב אישית, ליווי החל מבחירת הקונספט, חיבור לאנשים נוספים מדהימים וכלה ביום הצילום ובתמונות המדהימות.
ללנה על האמון שלך בי, על שהענקת לי שמלות כלה בעיצובך, מדהימות, יפייפיות ומעלפות, אין ספק שהכלות שלך נראות מקסים בשמלות שלך.
לגלית מארנונים שהעניקה לי אביזרי שיער, עשויים בעבודת יד, כל אביזר הוא ייחודי ומיוחד במינו.
לנחמה קולברג תכשיטים המדהימים שהענקת לי, העבודה שלך כל כך עדינה והשתלבה בצורה מדהימה ברעיון הכללי.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה