יום רביעי, 11 ביוני 2014

שמרי על עורך מהשמש



עונת הקיץ נפתחה רשמית מבחינתי, בילוי ראשון בחוף הים עם המשפחה והילדים. השמש הקופחת הזכירה לי כמה חשוב להגן על העור מפני קרינת השמש.

ליאור מבלה בחוף הים...

מומלץ להגן על העור שלנו ושל ילדינו בכל שעות היממה ולא רק בים או בבריכה, גם כשאנחנו נוסעים לעבודה, יושבים בבית קפה, הולכים לבית ספר או לגן, משחקים בחצר, הליכת בוקר, חזרה מבית הספר ועוד.


קרינת שמש חודרת ב 80% ביום מעונן, ובקיץ הקרינה הולכת וגוברת. הקפידו על מריחה מדי יום לכם ולילדיכם על הפנים, אוזניים, עורף, ידיים ורגליים, בעם כל אזור חשוף בגופינו.

עבור מבוגרים מומלץ להמרח כל שעתיים ואילו לילדים קטנים בכל שעה, כי עורם רגיש יותר מעור בוגר. מומלץ לשמור בתיק תכשיר הגנה מוקטן. חבשו כובע והרכיבו משקפי שמש על העיניים.

חברת לייף השיקה הקיץ את סדרת Sun Daily במרקם קליל, שנספג במהירות ומיועד למריחה יומית לאורך כל השנה. המרקם דומה למרקם של קרם גוף או קרם פנים, כוללת 3 מוצרים: תחליב הגנה לפנים spf40, תחליב הגנה לגוף spf50, תחליב הגנה לגוף spf30.




הגנה מהשמש
סדרת תחליבי הגנה מהשמש


מוצרי הסדרה פועלים לפי התקן החדש של משרד הבריאות, תקן UVA Balance, שמחייב הגנה רחבה יותר מקרני השמש UVA ויצירת איזון בהגנה מפני שני סוגי הקרינה הקיימים UVA  ו- UVB. כלומר spf מתייחס לשני לשני הסוגים ולא רק לסוג אחד ומעניק טווח הגנה רחב יותר.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה