יום ראשון, 18 בספטמבר 2011

גוון עורך....

נשים רבות סובלות מגוון עור לא אחיד ואני ביניהן. עם השנים גוון העור שלנו מאבד את הזוהר ומשנה את צבעו מסיבות שונות כמו חשיפה ממושכת לשמש, הריונות, בעיות הורמונליות ועוד.
בשבילי ובשביל כל אותן נשים הסובלות מבעיה זו, פיתחו מדעני חברת אסתי לאודר 2 מוצרי תיקון חדשים: Idealist Even Skintone Illuminator  - לפנים, Idealist Cooling Eye Illuminator  - לעיניים.
החברה משיקה את המוצרים לאחר ארבע שנות מחקר, בהן בדקו את המוצרים על נשים ממוצא אתני שונה והגיעו למסקנה שהמוצר מתאים לכל אחת ללא הבדל בין גזע או מוצא..
נשים בעלות גוון עור לא אחיד סובלות מאדמומיות, נפיחות, צלקות אקנה, כתמי גיל, בהרות שמש וכתמים כהים. גוון עור לא אחיד נגרם ממספר גורמים כמו אלרגיות, גורמים סביבתיים, חשיפה לשמש וזיהומים.
המוצר Idealist Even Skintone Illuminator  - לפנים, מתקן את כל הבעיות המטרידות אותנו בנראות גוון העור שלך. המוצר מיועד לטפל באדמומיות, בהרות שמש וכתמים אצל נשים בעלות עור לבן. צלקות אקנה, שינוי צבע וכתמים כהים אצל נשים בעלות גוון עור כהה. תפיחות, בהרות שמש וכתמים כהים אצל נשים ממוצא אסיאתי.
Idealist Even Skintone Illuminator  & Idealist Cooling Eye Illuminator  

כבר במריחה הראשונה של Idealist Even Skintone Illuminator  על עור הפנים מקבלים תחושה שהעור בהיר יותר ומבריק יותר, הודות לטכנולוגיה מיוחדת בשם triple-optic שמעניקה לעור זוהר מיידי באמצעות חלקיים אופטיים שמחליקים את העור, מתקנים את הצבע ומבהירים. בנוסף המוצר מכיל גלוקוזאמין, הנגזר מסוכר שתפקידו לשפר את השלת התאים המתים של העור.
אצלי הבעיה העיקרית בגוון העור הוא הכתמים, אני יכולה לומר כי לאחר שימוש יומיומי בתכשיר במשך שבועיים, ניתן לראות שיפור קל בגוון העור, אך זה עדיין לא מספיק עבורי ואני אמשיך למרוח בוקר וערב לפני קרם לחות.
תכשיר תיקון נוסף הוא Idealist Cooling Eye Illuminator  - שמיועד לעיניים, עובד על אותו רעיון. מטרתו להפחית את הנפיחויות והצללית הכהה שמתחת לעין. מכיוון שזהו אזור דק ורגיש יותר משאר הפנים הוא מושפע באופן מיידי.
3 גורמים לבעיה:
1.      גנטיקה – ככל שהעין שקועה יותר כך יהיו צלליות כהות יותר.
2.      השפעות סביבה מגבירות יצור מלנין, האחראי ליצירת גוון עור כהה.
3.      אורח חיים לא בריא, תזונה לא נכונה, שתית אלכוהול גורמים לנפיחויות מתחת לעיניים.
כל אלו יוצרים שטפי דם תת עוריים ונפיחויות מתחת לעיניים.
אסתי לאודר יצרו תכשיר המיועד לאזור העיניים עם אפליקטור קרמי המעסה ומצנן את איזור העדין של העין תוך כדי שימוש משולב בטכנולוגיה אופטית משולשת המתאימה עצמה לאיזור העדין של העין במיידי ותרכובת מתקנת גוון לטווח הארוך.
התכשיר מגיע בשני גוונים לטיפול בשני גווני עור – צהבהב בהיר ועד אפור שחור.
לוחצים כמות של אפון קטן ומעסים עם הצד הקרמי מהקצה הפנימי של העין לכיוון הקצה החיצוני.